Oques Grasses ajorna el concert d’aquest dilluns a l’Estadi Olímpic per les fortes pluges

El concert es farà dijous a la mateixa hora i les entrades de dilluns continuaran sent vàlides

05 d'octubre de 2026 a les 14:25h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

El concert d’Oques Grasses previst aquest dilluns a l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona s’ajorna fins dijous a la mateixa hora a causa de l’episodi de fortes pluges que afecta Catalunya.

La decisió s’ha pres conjuntament entre Oques Grasses, l’oficina de management de la banda i el promotor del concert, davant les afectacions que la pluja està provocant en la mobilitat i les condicions de seguretat.

En un comunicat, els organitzadors han assenyalat que la prioritat és garantir que les desenes de milers de persones que s’han de desplaçar fins a l’Estadi Olímpic, així com els treballadors, artistes i equips implicats, ho puguin fer "amb les màximes garanties possibles".

Les entrades continuen sent vàlides

Les persones que disposin d’una entrada per al concert d’aquest dilluns podran utilitzar-la dijous, sense necessitat de fer cap canvi.

En cas que algun assistent no pugui acudir a la nova data, haurà de comunicar-ho abans de dijous a les 14 hores a través de l’adreça ticketing@theproject.es.

La banda ha lamentat les molèsties que el canvi pugui ocasionar, especialment entre les persones que ja havien organitzat el seu desplaçament i estada a Barcelona, i ha agraït la comprensió del públic.

Quatre nits consecutives a l’Estadi Olímpic

Amb aquest canvi, Oques Grasses començarà dimecres "L’últim concert", la sèrie de quatre actuacions consecutives que la banda té previstes a l’Estadi Olímpic Lluís Companys.

L’ajornament del primer concert respon, segons l’organització, exclusivament a la voluntat de prioritzar la seguretat del públic i de tots els professionals que participen en l’esdeveniment.

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit