Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

Nova estratègia per la distribució urbana de mercaderies a Barcelona 2030

Avatar photo

L’Ajuntament de Barcelona fixa la seva nova estratègia per aconseguir que la distribució urbana de mercaderies a la ciutat es dugui a terme de la manera més competitiva, ordenada, eficient, eficaç, sostenible i segura possible

La nova estratègia per la distribució urbana de mercaderies té com a principals objectius potenciar el comerç de la ciutat i millorar la competitivitat econòmica de les empreses i l’eficiència del repartiment. Alhora, vol reduir les externalitats ambientals, l’ocupació de l’espai públic i la sinistralitat d’aquesta activitat, millorant la seva convivència amb la vida quotidiana

El document fixa 7 línies estratègiques pel 2030, entre les quals hi ha incrementar l’ús dels punts de recollida per a les compres online, estendre els centres de distribució urbana de mercaderies i flexibilitzar l’oferta d’estacionament de càrrega i descàrrega, entre altres punts

Per donar resposta a aquestes línies estratègiques l’Ajuntament de Barcelona inicia un seguit d’actuacions per fer més eficient l’activitat

En paral·lel, es reuneix a les principals associacions econòmiques, empresarials i sindicals de Barcelona per crear una taula de col·laboració i un observatori de la DUM, amb l’objectiu de millorar la distribució a la ciutat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Diputació destina 1,4 MEUR per a projectes de millora energètica a l’Alt Urgell

Notícia següent

Rosalia publica la primera foto de la masia de Manresa amb un petó amb Rauw Alejandro

Notícies relacionades