La nova climatització de l’Escola Bressol Fàbregas de Sant Feliu entra en funcionament aquesta setmana

Aquesta important inversió, cofinançada per programes territorials, assegura un ambient òptim per a l'aprenentatge i el joc dels més petits a Sant Feliu

22 d'abril de 2026 a les 15:12h

La nova instal·lació de climatització de les aules d’infants, els espais polivalents i els despatxos de l’Escola Bressol Fàbregas entrarà en funcionament aquesta setmana, després de mesos de treballs d’adequació. L’equipament, situat a la carretera de la Sànson, 17, millora així les condicions de confort tèrmic del centre.

Les obres es van iniciar a finals de 2025 i han suposat una inversió total de 373.010,37 euros (IVA inclòs). L’actuació ha estat cofinançada pel Programa d’Actuacions de Cohesió Territorial 2020-2023, amb una aportació de 147.187,81 euros, a més de 1.488,14 euros provinents del mateix programa del període 2016-2019.

Inversions en manteniment als centres educatius

Aquest 2026 es manté el ritme d’inversions en manteniment i millora dels centres educatius públics i escoles bressol. Una de les actuacions principals serà la millora de la ventilació a les aules, amb la instal·lació de nous equips, especialment en aquells espais amb més incidència solar. També es preveu intervenir, com a mínim, en un espai comú de cada centre.

Entre les actuacions destacades, s’inclou la millora i reposició de cobertes en diversos equipaments, com la mateixa Escola Bressol Fàbregas i el gimnàs del CEIP Pau Vila, amb obres iniciades aquest gener.

Durant el segon trimestre de 2026 també es duran a terme reparacions dels elements de seguretat per al personal de manteniment a les escoles bressol Patufet i Tambor, així com al gimnàs del Pau Vila.

Finalment, està prevista la substitució del canal i dels paviments del gimnàs de l’Escola Salvador Espriu, en el marc del pla global de millora de les instal·lacions educatives de la ciutat.

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit