El parc de les Pruneres serà el centre neuràlgic d’aquesta jornada amb les tradicionals parades de llibres i roses, un estand d’escriptors i escriptores locals, l’estand institucional i tallers i activitats per infants. Al mateix parc, a les 18:30 h es farà l’Audició de sardanes amb la Cobla Mediterrània.
Durant tot el dia, a la llibreria L’Illa de Mollet, hi haurà diferents activitats com conta contes, música i la presentació del llibre de Pau Segalés, “L’univers màgic de Pau Segalés”.
Més enllà del 23 d’abril hi ha diverses activitats prèvies com el Concert de Sant Jordi amb l’Orquestra Simfònica de l’Escola Municipal de Música i Dansa o la Diada Castellera amb els Castellers de Mollet, de Castelldefels i de l’Alt Maresme i Selva Marítima.
Es pot consultar tota la programació de Sant Jordi 2023 al web municipal.
Concerts Escola Municipal de Música i Dansa
Concert de Sant Jordi
Com es tradició, l’Escola Municipal de Música i Dansa de Mollet del Vallès farà el Concert de Sant Jordi a l’Església de Sant Vicenç el pròxim divendres 21 d’abril, a les 21:30 h.
Per aquest concert l’Orquestra i Cors han preparat un programa força original. A la primera part interpretaran obres de Jean Michael Jarre, conegut compositor de música electrònica. A la segona part interpretaran músiques de “Le Circ Du Soleil” del compositor René Dupéré, que és l’autor de pràcticament totes les obres de l’espectacle.
Concert A 2 Bandes
L’Associació Musical Pau Casals i La Mollet Jazz Band (de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Mollet del Vallès) s’uneixen per primera vegada per fer un concert al Teatre de Can Gomà el diumenge 23 d’abril, a les 19:30 h. En aquesta ocasió presentaran un programa variat, amb peces de bandes sonores, música llatina, jazz i rock.