Molins de Rei fa públics els horaris dels equipaments municipals a l’estiu

Avatar photo

Alguns equipaments municipals tancaran durant l'agost, mentre que altres, com el Mercat Municipal o l'OAC, modificaran els seus horaris

Molins de Rei ha publicat els horaris i els tancaments dels equipaments municipals durant la resta d’aquest estiu. L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), ubicada al carrer Rubió i Ors 2-4, només obre en horari de matí, de 8.30 a 14 h, fins al 15 de setembre. Cal recordar que, per evitar esperes i ser atesos/ses de manera més àgil, es recomana concretar cita al telèfon 93 680 33 40 o bé per internet.

Pel que fa a la Biblioteca El Molí, romandrà tancada del 7 al 20 d’agost (ambdós inclosos). A més, obrirà en horari especial fins al 8 de setembre: els matins de dimarts, de 9.30 a 13.00 h, i les tardes de dilluns a divendres, de 15.15 a 20.30 h.

El Mercat Municipal romandrà obert durant tot el mes d’agost (de dilluns a dissabte), però amb una reducció d’horaris: de 8 a 13 h el dilluns; de 7 a 14 h els dimarts, dimecres i dijous; i de 7 a 15 h els divendres i dissabtes.

També tancaran les portes durant unes setmanes la Federació Obrera, de l’1 al 31 d’agost (ambdós inclosos) i el Centre Joan N.Garcia-Nieto, del 7 al 27 d’agost –a més, fins al 8 de setembre, l’horari d’atenció del centre serà de matins, de 8 a 15 h-.

Els centres que estaran fora de servei durant el mes d’agost sencer són el Centre Cívic l’Àngel i el Centre Comunitari Pont de la Cadena, que obriran a partir de l’1 de setembre.

Per a més informació podeu consultar el web municipal: www.molinsderei.cat/horari-equipaments-estiu2023.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Apareix un nou cadàver en una platja de la Costa Daurada

Notícia següent

Una dona i el seu fill de dos anys ferits greus en precipitar-se d’un tercer pis

Notícies relacionades