Dissabte, 7 de juny de 2025
És notícia

Mataró rep un distingiu per no tenir cap víctima mortal en accidents de trànsit el 2023

Avatar photo
La localitat barcelonina solament ha registrat 2 víctimes mortals en sinistres viaris des del 2019
pacificacio-transit-ronda-mar-vilafranca-penedes

Mataró ha estat distingida per segon any consecutiu amb el premi Visión Zero Municipal, que reconeix la ciutat com un dels municipis espanyols de més de 100.000 habitants que no ha tingut cap víctima mortal en accidents de trànsit durant el 2023 en vies urbanes. La distinció l’atorga l’Asociación de Ingenieros de Tráfico y Técnicos de Movilidad en col·laboració amb el Foro de la Movilidad Inteligente d’acord amb les dades proporcionades per la Direcció General de Trànsit (DGT).

Des de 2019, Mataró ha registrat 2 víctimes mortals en sinistres viaris (totes dues van tenir lloc el 2021). En el període anterior, entre 2015 i 2019, 7 persones van morir en un accident de trànsit a la ciutat.

Aquest guardó reconeix la tasca realitzada per l’Ajuntament i per la Policia Local per pacificar el trànsit i millorar la seguretat viària a la ciutat.

El lliurament dels premis Visión Zero Municipal va tenir lloc divendres en el marc d’una jornada sobre seguretat viària urbana a celebrada a València.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Detingut un home per punxar les rodes de fins a 100 vehicles a Barberà

Notícia següent
inauguracio-nova-gespa-ce-vendrell

El CE Vendrell renova la gespa del camp de futbol Josep Bové

Notícies relacionades