L’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín, ha donat una nova xifra d’infectats per covid-19, que ara són 300.
Segons Marin, les dades facilitades per Salut durant el cap de setmana no es corresponien amb la realitat: “Ni partíem de 30 casos ni en teníem 100”. L’alcaldessa, però, ha evitat polemitzar i demana al Govern reforçar l’atenció primària, amb l’ampliació dels horaris del centres, per tal de controlar el brot.
A nivell municipal, l’Ajutnament ha aprovat un seguit de mesures, que s’afegeixen al tancament de pispes esportives a l’aire lliure, que ja es va ordenar diumenge.
S’anul·la les activitats d’esport col·lectiu, es tanquen les pistes de petanca i es recomana a bars i restaurants prioritzar l’ús de les terrasses.