El Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) ha confirmat que Juan Pablo Beas serà el seu representant principal a les eleccions municipals previstes per al pròxim mes de maig, després que l’assemblea local aprovés aquesta decisió per unanimitat.
Amb 51 anys i formació en periodisme, Beas manté una vinculació estreta amb Sant Andreu de la Barca, on ha desenvolupat la seva trajectòria professional i col·labora activament amb diverses entitats locals.
Compromís amb un projecte a llarg termini
En assumir aquesta responsabilitat, el candidat ha manifestat que ho fa amb “passió i responsabilitat”, fixant-se com a objectiu prioritari la recuperació de l’alcaldia d’aquest municipi del Baix Llobregat. A més, ha subratllat la intenció que Sant Andreu de la Barca “torni a ser referent a la comarca”.
En aquest sentit, Beas ha explicat que es vol elaborar “dissenyarem un projecte de ciutat amb tota la societat, un projecte a llarg termini i amb una mirada àmplia i ambiciosa”, insistint en el fet que no es tracta d’intervencions puntuals sinó d’una planificació global. Segons les seves paraules, “No volem més pedaços per a la ciutat, ni actuacions petites que es duen a terme sense un full de ruta”.
Perspectiva estratègica fins al 2050
L’aspirant socialista també va remarcar que aquest projecte urbà s’elaborarà pensant en horitzons llargs: “farem un projecte de ciutat a llarg termini imaginant com volen que sigui el Sant Andreu de 2050”, cosa que reflecteix una voluntat clara d’impulsar transformacions estructurals i sostenibles.