José María Priego pren possessió com a nou regidor del PSC a Viladecans

El nou edil substitueix María Vicente, mentre el ple també renova Santos Godino i Pedro Granados com a jutgessa i jutge de pau

26 de juny de 2026 a les 14:36h

Durant la sessió plenària celebrada avui, José María Priego Olmo, que ocupava el número 16 a la candidatura del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) en les últimes eleccions municipals, ha pres possessió com a nou regidor de l'Ajuntament de Viladecans. Aquesta incorporació arriba per substituir la regidora María Vicente, qui ha deixat el càrrec per motius personals.

José María Priego, veí del barri del Ginestar, té 64 anys i és llicenciat en Criminologia. Actualment, està realitzant un doctorat en Dret i Ciències Socials. La seva experiència professional inclou una dilatada carrera en diferents policies municipals dels municipis de Gavà, Viladecans i Molins de Rei. Priego forma part del PSC des de l'any 1980, fet que reflecteix una vinculació política prolongada amb aquesta formació.

Aquesta és la segona ocasió durant l'actual mandat en què el grup socialista modifica la seva composició al ple municipal. El novembre de 2024, els regidors Vicente Andreu i María Vicente, que ocupaven les posicions 14 i 15 respectivament a la llista electoral, van accedir als seus càrrecs després que l'alcalde Carles Ruiz assumís la presidència d'una empresa pública vinculada a Ferrocarrils de la Generalitat, mentre que la tinenta d'alcalde Gisela Navarro va ser nomenada diputada al Parlament de Catalunya.

D'altra banda, durant aquest mateix ple es van ratificar els càrrecs relacionats amb el servei judicial local. Es va aprovar el manteniment com a titular de jutgessa de pau per part de Santos Godino, així com la continuïtat com a jutge substitut per part de Pedro Granados. Ambdós ostenten aquests càrrecs des del 2020.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit