Un gegant de la moda estrena botiga a Barcelona amb descomptes massius en roba i decoració per a la llar

La multinacional obre la seva primera botiga a Espanya amb una superfície de més de 2.100 m² i descomptes de fins al 60% de grans marques

18 de desembre de 2025 a les 21:01h

Barcelona es prepara per rebre un nou actor de pes en el sector del comerç de moda i llar. La cadena internacional TK Maxx obrirà la seva primera botiga a l’Estat espanyol la primavera vinent i ho farà al centre comercial Diagonal Mar, amb un espai de grans dimensions que promet revolucionar l’experiència de compra amb descomptes que poden arribar fins al 60%.

L’establiment ocuparà una superfície comercial superior als 2.100 metres quadrats i marcarà l’entrada oficial de la firma nord-americana al mercat espanyol. TK Maxx forma part del grup TJX, amb seu als Estats Units, que suma prop de 4.900 botigues arreu del món. A Europa, el grup ja és un referent amb unes 900 botigues repartides entre el Regne Unit, Irlanda, Alemanya, Àustria, Polònia i els Països Baixos.

El model de negoci de TK Maxx es basa en la compra de grans volums de producte i en una rotació constant d’estoc, un sistema que li ha permès convertir-se en el principal retailer off-price de moda i llar del continent. A Barcelona competirà directament amb altres grans cadenes de baix cost presents a Diagonal Mar, com Primark o Lefties.

 

Productes de grans marques

Tot i que sovint se l’associa amb el concepte d’outlet, l’empresa rebutja aquesta etiqueta. Les seves botigues ofereixen productes de múltiples fabricants i marques, amb un catàleg molt ampli que inclou roba per a dona, home i infants, calçat, complements, decoració per a la llar, joguines, esport, bellesa i accessoris de viatge. Entre les marques que es poden trobar a les seves prestatgeries hi ha noms tan reconeguts com Gucci, Balenciaga, Kenzo, Saint Laurent o Veja.

L’obertura a Barcelona serà només el primer pas del desplegament de TK Maxx a l’Estat espanyol. El grup ja treballa en noves obertures en altres ciutats, com Madrid, i ha començat a publicar ofertes de feina en portals especialitzats com Infojobs per reforçar els seus equips de cara a l’expansió.