El Spotify Camp Nou serà una realitat la pròxima temporada

Avatar photo

També s'inclourà el nom de la plataforma sueca en la part davantera de les samarretes del club blaugrana durant quatre campanyes

El FC Barcelona ha confirmat aquest dimarts un acord amb la companyia Spotify per a canviar de nom el seu estadi a partir de la pròxima temporada, a més d’incloure el nom de la plataforma sueca en la part davantera de les samarretes del club blaugrana durant quatre campanyes.

“L’aliança estratègica a llarg termini en l’esport i l’entreteniment”, com així ha definit l’FC Barcelona aquest acord, suposarà “la inclusió de la marca en les samarretes de l’equip masculí i femení i en els kits d’entrenament”.

A més, “per primera vegada, la plataforma global de transmissió d’àudio es converteix en soci titular de l’estadi, que passarà a dir-se Spotify Camp Nou”, informa el Barcelona en un comunicat on confirma que la companyia sueca es converteix en ‘soci principal’ de l’entitat.

“Spotify i l’FC Barcelona treballaran junts per a crear oportunitats perquè la samarreta icònica es converteixi en un espai que pugui celebrar a artistes de tot el món. Com a part de la col·laboració, per primera vegada en la història del club, l’Estadi passarà a dir-se Spotify Camp Nou”, afegeix el comunicat.

No obstant això, l’acord “aprovat i signat per la Junta Directiva del FC Barcelona” aquest dimarts, “està subjecte a la ratificació de l’Assemblea Extraordinària de Socis Delegats que tindrà lloc el pròxim 3 d’abril mitjançant un procediment de votació electrònica”.

En el marc d’aquesta nova aliança a llarg termini pels drets de propietat de l’estadi -que comença al juliol de 2022- continuarà amb “l’ambiciosa remodelació del recinte del Camp Nou, com a part del projecte Espai Barça que transformarà les instal·lacions i l’entorn del club en un nou Experiència integrada d’entreteniment Barça oberta a la ciutat”, va dir l’entitat.

“Estem molt orgullosos d’anunciar una aliança pionera com aquesta amb una organització de renom mundial com Spotify. Aquesta aliança ens permetrà continuar acostant el club als seus aficionats i fer-los sentir, encara més, part de la família Barça a través d’experiències úniques, combinant dues activitats com són l’oci i el futbol, possibilitant que connectem amb nous audiències de tot el món”, va dir Joan Laporta, president del FC Barcelona després de signar l’acord.

“És també una unió amb la qual continuem fent passos endavant en aquesta nova etapa que hem iniciat, i que demostra, una vegada més, el caràcter innovador i la cerca constant de l’excel·lència que distingeixen al Barça i l’han convertit en un club únic en el món”, va afegir Laporta.

Per part seva, Alex Norström, director comercial de Freemium, Spotify, va mostrar la seva emoció per l’acord. “No podríem estar més emocionats d’associar-nos amb l’FC Barcelona per a unir els mons de la música i el futbol. A partir de juliol, la nostra col·laboració oferirà un escenari global a artistes, jugadors i aficionats en el nou Spotify Camp Nou”.

“Sempre hem utilitzat la nostra inversió en màrqueting per a amplificar als artistes i aquesta associació portarà aquest enfocament a una nova escala. Estem emocionats de crear noves oportunitats per a connectar-nos amb la base de fans mundial del FC Barcelona”, va sentenciar el director comercial del servei de subscripció de streaming d’àudio més popular del món.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Denuncien 15 domicilis per connexió il·legal a l’electricitat a Reus

Notícia següent

5 joves agredeixen una jove transsexual al mig del carrer a L’Hospitalet

Notícies relacionades