El Mercat d’estiu al carrer de Viladecans s’omple d’animació i ofertes exclusives

Avatar photo

La xarxa comercial de Viladecans organitza una jornada al carrer Doctor Reig on uneix l’activitat comercial amb accions lúdiques

La Xarxa Comercial de Viladecans va organitzar ahir al carrer Doctor Reig una jornada lúdica per impulsar les vendes dels comerços locals. Els botiguers van treure les seves millors ofertes a l’aire lliure i es van instal·lar a carpes al llarg del carrer per acostar els seus productes a la ciutadania. Es podien adquirir productes de perfumeria, roba de bany, moda o complements, entre d’altres articles. Alguns d’aquests productes, com polseres, objectes decoratius i articles de regal estaven fets a mà i els artesans van exhibir les seves creacions úniques.

L’alcalde Carles Ruiz i la tinenta d’alcalde de comerç Rosa Cañisá van voler fer una passejada pel carrer comercial i fins i tot van fer alguna compra. Cañisá va voler ressaltar l’èxit de la jornada i va assegurar que “accions com el Mercat d’Estiu del carrer del Doctor Reig demostren la vitalitat del comerç de proximitat a la ciutat. L’èxit d’assistència mostra també les ganes que té la ciutadania de gaudir de les activitats que s’organitzen al carrer. Aquesta combinació: la bona feina de la Xarxa Comercial i la bona rebuda de la clientela, han garantit el bon desenvolupament de la jornada. Des de l’Ajuntament estem molt satisfets i agraïm la feina de tots els participants”.

 

Descomptes exclusius i promocions irresistibles van compartir espai amb una intensa animació al carrer per incentivar encara més les vendes. Els vianants van poder gaudir d’animació itinerant de globoflèxia, màgia i un espectacle de bombolles de sabó. També va haver-hi un taller de collarets hawaïans, on els participants, sobretot infants, van poder crear i personalitzar el seu propi collaret amb un toc tropical a càrrec de Paidó. A la tarda, el carrer es va omplir de música en directe amb l’actuació del DJ Roberto Jabalera.

Aquest tipus d’activitats són necessàries per fomentar les compres a la ciutat i donar una empenta als comerços locals. La idea és fer que la ciutadania se n’adoni que no cal sortir de Viladecans per accedir a tota mena de productes, de tots els preus i de totes les qualitats. Des de l’Ajuntament sempre s’ha donat suport al comerç de proximitat, amb l’organització de diverses campanyes de promoció que implementen noves estratègies per tal de donar l’impuls que necessita la xarxa comercial viladecanenca.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Ajudicades les obres per al nou parc infantil del carrer Bellavista d’Encamp

Notícia següent

El Trial 2 dies d’Arinsal fixa el sostre de 300 participants

Notícies relacionades