Detingut després d’amenaçar amb un ganivet els clients d’un local a Ciutat Vella

El ferit no és greu i l’arrestat està acusat d’un delicte de lesions i d’agressió

08 de setembre de 2026 a les 17:26h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La Guàrdia Urbana ha detingut una persona després d’un incident en un local, on presumptament ha amenaçat els clients amb un ganivet. Alguns dels presents van fugir de l’establiment cridant pels carrers, una situació que va alertar els negocis de la zona, que van arribar a abaixar les persianes.

La Guàrdia Urbana no ha facilitat l’edat ni el gènere de la persona detinguda. L’Ajuntament, per la seva banda, ha confirmat que la persona que va resultar ferida no es troba en estat greu.

L’arrestat està acusat d’un delicte de lesions i d’agressió. Segons apunta el digital, la persona hauria entrat al local amb un ganivet i hauria començat a amenaçar les persones que hi havia a l’interior.

Davant la situació, diversos clients van sortir corrents de l’establiment i van alertar altres comerciants de la zona, que van reaccionar tancant les persianes dels seus negocis.

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit