Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Mossos d'Esquadra investiguen una agressió sexual denunciada aquest cap de setmana a Sant Adrià de Besòs. Els fets haurien tingut lloc diumenge, 27 de setembre, a primera hora del matí, al polígon industrial El Sot.
Segons la informació publicada per ElCaso.cat, diversos treballadors d'una empresa de la zona van sentir els crits d'ajuda d'una dona pels volts de dos quarts de set del matí. Quan la van localitzar al carrer de Gravina, la víctima els hauria explicat que havia estat agredida sexualment per dos homes.
Els treballadors van avisar el 112 i van acompanyar la dona a l'interior d'una de les naus fins que van arribar els Mossos d'Esquadra i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Els sanitaris li van fer una primera atenció al mateix lloc i posteriorment va ser traslladada a un hospital.
Els Mossos busquen els dos presumptes agressors
Agents de la Unitat Central d'Agressions Sexuals (UCAS) de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) s'han fet càrrec de la investigació per determinar com es van produir els fets i identificar els dos presumptes autors.
Segons fonts policials citades per ElCaso.cat, els investigadors disposen de restes biològiques que podrien contribuir a identificar els sospitosos. De moment, però, no hi ha cap detenció.
La policia també va pentinar la zona del polígon, situada a la frontera entre Sant Adrià de Besòs i Badalona, però la recerca no va permetre localitzar els presumptes agressors.
La investigació continua oberta mentre els Mossos intenten aclarir les circumstàncies de l'agressió i localitzar els dos sospitosos.