Els socialistes enceten la darrera setmana de campanya electoral presentant les seves propostes en matèria de sostenibilitat i seguretat. Eva Candela, juntament amb la número cinc de la llista, Montserrat Jiménez, han parlat sobre mobilitat, civisme i urbanisme. “Per poder gaudir d’una Terrassa més verda, tranquil·la i segura hem d’impulsar polítiques municipals planificades en consonància amb els veïns i veïnes” ha assegurat l’alcaldable.
La primera de les propostes presentades pel PSC és un Pla d’Acció de Reducció de Soroll i un Pla de millora de la qualitat de l’aire en coordinació amb el nou Pla de Mobilitat Urbana presentat dies abans per la candidata i el número quatre de la llista i actual regidor, Marc Armengol. A més, els socialistes es comprometen a plantar els 2.000 arbres que manquen als carrers i que no s’han replantat en els darrers quatre anys i a ampliar la xarxa de refugis climàtics per afrontar les onades de calor. També proposen impulsar la reconversió de les grans vies de pas de la ciutat com les carreteres de Rellinars, Olesa, Castellar i Matadepera, per pacificar-les i fer-les més humanes.
Per defensar els drets i llibertats de les veïnes i veïns, el PSC també suggereix un seguit de mesures pel que fa a la seguretat. “És una de les principals preocupacions ciutadanes i no ho podem obviar” ha assegurat l’alcaldable socialista. Candela planteja augmentar la plantilla de policia fins als 400 agents, recuperar la figura dels agents cívics i dels serenos i reforçar les polítiques educatives i de convivència. “El civisme s’ha d’ensenyar des de les escoles i amb campanyes incentivin als ciutadans i ciutadanes el civisme pel bé de la ciutadania” ha explicat Eva Candela. A més, l’alcaldable ha afegit que “el PSC és la millor garantia per tornar a fer les coses bé i tornar a tenir una Terrassa més verda, tranquil·la i segura”.