Dilluns, 2 de juny de 2025
És notícia

Batlle denuncia una campanya contra la imatge de Barcelona

Avatar photo

El tinent d'alcalde de Seguretat acusa "els partits de la por" d'intentar enfonsar la reputació de la capital catalana

El tinent d’alcalde de Seguretat de Barcelona, Albert Batlle, ha sorprès a tothom al denunciar una campanya contra la imatge de Barcelona. “S’intenta magnificar tot el que passa a la ciutat i que són les mateixes coses, potser més intenses, que també passen en altres grans ciutats d’Espanya”, ha apuntat Batlle en una entrevista a COPE Catalunya. “Tot el que passa a Barcelona es magnifica a nivells espectaculars”, ha insistit Batlle, que ha acusat “els partits de la por” i determinats col·lectius d’intentar enfonsar la reputació de la capital catalana. “Em sembla molt evident”, ha etzibat el tinent d’alcalde de Seguretat, que ha recordat que Barcelona és la primera de les cinc grans ciutats de l’Estat on més han baixat els nivells de delinqüència.

“Barcelona és una ciutat que competeix al mercat de les grans capitals, sobretot en l’àmbit turístic i a vegades s’utilitzen determinades estratègies per donar una imatge de ciutat insegura, quan no és així”, ha reflexionat en veu alta Batlle, que sí ha reconegut un problema de “delinqüència de baixa intensitat, amb el tema dels furts”. Per afrontar-ho, el tinent d’alcalde de Seguretat ha reclamat modificar el Codi Penal amb l’objectiu de penalitzar més aquests furts i la petita delinqüència. A banda, Batlle ha negat que el barri del Raval sigui una ‘ciutat sense llei’. “No és cert que no es pugui entrar al Raval. Això és una ofensa per als propis veïns”, ha volgut deixar clar el tinent d’alcalde de Seguretat.

“El Raval és un barri molt complex per on passen milers de persones cada dia i tot el que hi succeeix repercuteix a tota la ciutat”, ha afirmat el tinent d’alcalde de Seguretat, que ha assenyalat que la problemàtica del Raval no se soluciona només amb més presència policial. Sobre els problemes de mobilitat a Barcelona, Batlle és partidari d’habilitar “set o vuit grans aparcaments en origen” i que els ciutadans que hagin de venir a treballar a la capital catalana ho facin en transport públic. “El que passa és que això avui falla. El transport és deficitari i gens fiable”, ha lamentat el tinent d’alcalde de Seguretat i vicepresident d’Units per Avançar, que també ha mostrat recels cap a l’urbanisme tàctic i les ‘superilles’.

“Sóc partidari de parar, digerir el que s’ha fet fins ara i, si fa falta, replantejar-se algunes iniciatives”, ha conclòs Batlle.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un noi de 19 anys roba tres autobusos i els condueix sense carnet

Notícia següent

Ingressada una dona de 93 anys per inhalació de fum després d’un incendi a casa seva

Notícies relacionades