Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

Dia tràgic a Sentmenat: un noi mor apunyalat, una dona resulta ferida i l’autor de l’apunyalament es penja en una nau industrial

Avatar photo
Sembla que el suïcida era l’autor dels dos apunyalaments
Sentmenat

Els Mossos d’Esquadra investiguen la troballa d’un home mort i una dona ferida a Sentmenat, segons ha avançat ‘El País’ i han confirmat fonts policials a l’ACN.

A més, un altre home s’hauria suïcidat. El cos policial manté l’incident obert des de dos quarts de set d’aquest matí  d’aquest dilluns. Segons el mateix diari, l’home mort ha estat trobat al carrer, la dona ferida en un domicili i l’home que s’hauria suïcidat en una nau industrial.

A les 6:30 una trucada al 112 alertava d’un noi malferit per arma blanca en ple carrer, sembla que a l’arribada de les emergències el jove ja era mort. L’autor de l’apunyalament hauria fugit en moto i l’haurien trobat una hora després penjat en una nau industrial del mateix municipi del Vallès Occidental.

Sembla que el suïcida era el padrastre del noi apunyalat i el marit de la dona ferida, també per arma blanca, que ha estat trobada al seu domicili i traslladada a l’Hospital taulí de Sabadell en estat greu.

Els Mossos han activat la comissaria d’investigació criminal DIC de l’àrea Metropolitana Nord i han obert una investigació per esclarir què ha passat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Panera Lleida

La Panera de Lleida tanca cicle expositiu amb més de 6.000 visites

Notícia següent
contenidor roba Lleida

La Paeria de Lleida amplia els punts de recollida de roba usada a la ciutat

Notícies relacionades