El FC Barcelona ja ha retornat als entrenaments pensant amb el mes tan exigent que té per davant amb compromisos amb el Sevilla, el Bayern, el Reial Madrid i l’Espanyol. Els resultats i el bon lloc de l’equip han fet que l’afició recuperi el somriure, però una gran part estava esperant la publicació de la samarreta amb Coldplay pel ‘clàssic’.
Després que els últims anys cantants i grups com els Rolling Stones, Drake o Rosalia fossin protagonistes al partit més important de l’any, aquesta temporada ha arribat el torn de Coldplay. El nom del grup anglès apareixerà d’una forma dissimulada a la samarreta blaugrana, justament sota l’escut.
Aquesta iniciativa respon al principal patrocinador del Barça, Spotify. L’aplicació per escoltar música fa que un dels artistes o grups més importants del moment aparegui com a protagonistes al partit de futbol més important de l’any.
A més, el Barça sempre havia tingut la motivació de treballar amb Coldplay, sent un dels grups més escoltats quan els culé celebren algun títol. Avui mateix es podrà comprar la samarreta del ‘clàssic‘ a la web oficial del club, però fins a la nit del dia 26 a les 21 hores no la podrem veure en directe a les estrelles del Barça com Lamine Yamal, Lewandowski o Pedri.