Dimecres, 11 de juny de 2025
És notícia

Manuel Valls no tornarà a ser candidat a l’alcaldia de Barcelona el 2023

El president del grup municipal de BCN Canvi, Manuel Valls, ha anunciat que no es presentarà a les eleccions municipals del 2023 com a candidat a l’alcaldia, tot i que ha defensat renovar el projecte polític de la formació amb el qual es va presentar en els comicis del 2019.

“Però jo com a candidat, no”, ha puntualitzat en una entrevista de Betevé que ha recollit Europa Press, en la qual ha apuntat que BCN Canvi no era el seu projecte personal i que, quan acabi aquest mandat, s’implicarà en un altre amb una visió més metropolitana.

En aquest sentit, Valls ha dit que BCN Canvi té “en certa manera” data de caducitat i que a partir del 2023 ajudarà de manera política, pedagògica i intel·lectual en un projecte per a Barcelona d’àmbit metropolità.

Sobre si tornarà a França d’aquí dos anys, el regidor ha defensat el seu paper en la política barcelonina i la francesa: “És interessant poder parlar un dia en català sobre Barcelona i un altre dia en francès. Soc així, és la meva identitat, és la meva doble cultura”, ha afirmat.

El també ex-primer ministre francès ha lamentat la falta de diàleg amb l’alcaldessa, Ada Colau: “Falta interlocució directa entre els presidents dels grups i l’alcaldessa, sobretot els que han votat per ella i pels pressupostos”, ha dit.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Reus impulsa el Pla de Família i obre un procés participatiu

Notícia següent

Igualada amplia la xarxa de cardioprotecció

Notícies relacionades