Manifestació contra la caça a Barcelona

07 de febrer de 2021 a les 19:04h

Unes 150 persones s'han concentrat aquest diumenge a la plaça Catalunya a Barcelona per manifestar-se pels drets dels animals i contra la caça.

Molts dels mobilitzats han anat acompanyats dels seus gossos, especialment llebrers, i amb pancartes amb missatges com 'No a la caça amb llebrers i altres races'.

La mobilització l'ha organitzada la plataforma 'No a la caça' (NAC), s'havia convocat simultàniament en altres ciutats espanyoles i s'han sumat a la causa 249 entitats.

Les ciutats adherides a la manifestació han estat Barcelona, Càceres, Cartagena, Castelló, Ciudad Real, Guadalajara, las Palmas, Madrid, Mallorca, Múrcia, Pamplona, Puerto del Rosario, Segòvia, Toledo, València, Valladolid i Saragossa.

"Matar mai no podrà ser considerat beneficiós per al medi ambient, ni un esport o una activitat lucrativa que serveixi perquè uns pocs s'enriqueixin amb el sofriment de molts", ha declarat l'organització a Facebook.

Sobre l'autor
Europa Press
Europa Press
Veure biografia
El més llegit