Dijous, 15 de maig de 2025
És notícia

L’OMS recomana l’ús d’anticoagulants en pacients greus de Covid-19

L'organització també aconsella l'ús d'un pulsioxímetre per controlar el nivell d'oxigen entre contagiats menys greus

L’Organització Mundial de la Salut ha recomanat l’ús d’anticoagulants en pacients greus de covid-19 per prevenir embòlies.

En l’actualització d’aquest dimarts sobre les seves recomanacions per tractar la malaltia, l’OMS ha recordat que cal supervisar els hospitalitzats per detectar signes de trombosi venosa o arterial, com pot ser un ictus o una embòlia pulmonar.

Per als pacients menys greus que passen la malaltia a casa, l’OMS ha aconsellat l’ús d’un pulsioxímetre per controlar el nivell d’oxigen a la sang.

Una mesura que s’hauria de coordinar amb els centres d’atenció primària per fer un seguiment de possibles problemes respiratoris del pacient.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un cotxe surt de la carretera i s’encasta contra les vies del tren a Sant Miquel de Fluvià

Notícia següent

L’Ajuntament de Calafell es farà càrrec de la neteja viària a partir de l’1 de febrer

Notícies relacionades