Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

Europa només té assegurades vacunes per al 22% de la població fins a l’estiu

Avatar photo

Els terminis de subministrament de vacunes als quals s’han compromès les companyies farmacèutiques no garanteixen que es pugui immunitzar vint milions de persones a Espanya abans de finals de juny ni al 70% de la població fins al 31 d’agost com ha anunciat el Govern a partir de les previsions de la CE.

Els acords amb les companyies que han transcendit només asseguren vacunes per al 22% dels ciutadans abans de l’estiu, tot i que la xifra final serà previsiblement més alta.

La CE ha tancat contractes de compra de vacunes contra la covid amb sis companyies i ha conclòs converses exploratòries amb altres dues.

Però només quatre d’elles es troben en condicions de subministrar dosis en el primer semestre del l’any.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Recicla i guanya vals de descompte pel Mercat Municipal

Notícia següent

Un operari en estat greu al caure-li una paret i quedar atrapat

Notícies relacionades