Dimarts, 29 d'abril de 2025
És notícia

El Govern aixeca el confinament comarcal

Avatar photo

El Procicat ha anunciat, després de la reunió que han abordat aquest matí de dijous, que dilluns s’aixecarà el confinament comarcal i hi haurà lliure mobilitat per Catalunya, segons ha avançat el 324. La nova mesura donarà aire als sectors més castigats per les restriccions de mobilitat. Les dades epidemiològiques continuen a la baixa a Catalunya.

Dimecres per la tarda es va donar a conèixer el pla de cara a Setmana Santa que adoptaran les comunitats autònomes. A Catalunya es mantindrà el tancament perimetral i el toc de queda seguirà sent de les 22 hores fins les sis del matí.
Les reunions quedaran restringides en aquests dos períodes a grups de quatre persones en espais públics tancats i de sis en espais públics oberts, excepte els grups de convivents. Als espais privats, per exemple a les llars, la restricció estipula que només hi podrà haver els convivents. Les mesures estaran vigents del 17 al 21 de març i del 26 de març al 9 d’abril.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vallfogona de Balaguer rep a una Meritxell Serret emocionada

Notícia següent

L’Espluga de Francolí manté la prohibició de beure aigua de l’aixeta

Notícies relacionades