El mes de març aquest tipus d’avions amb material sanitari van operar al Prat el 28, 29 i 31 de març. A l’abril, hi ha hagut operacions els dies 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 i 14, és a dir. La majoria de les naus eren provinents de la Xina, Uzbekistan, Turquia o Qatar, i les sortides anaven a Grècia o Malta. L’avió amb material per a Seat va aterrar a Girona el 4 d’abril.
En total, s’han operat 16 vols provinents o amb destió a la Xina, 6 de Qatar, 3 d’Uzbekistan, 3 de Turquia, 2 de Rússia, 2 d’Alemanya, 2 de Grècia, i un de Kènia, els EUA, Holanda i Malta.
Al conjunt de la xarxa d’AENA són un centenar els vols amb material sanitari operats des de l’esclat de la pandèmia. La majoria han estat a Madrid-Barajas, al Prat, a l’aeroport de Saragossa o al de València, però també n’hi ha hagut a d’altres instal·lacions més petites com les de Vitòria, Sevilla, Gran Canaria o Palma.
AENA assumeix el cost de les tarifes aeroportuàries de les aeronaus que transporten material sanitari per la lluita contra la pandèmia.