Barcelona Activa ofereix assessorament gratuït a comerços per reactivar-los després de la crisi

Barcelona Activa ha impulsat el programa ‘Comerç a punt’ per oferir entre cinc i 12 hores d’assessorament presencial o telemàtic gratuït als comerços de la ciutat arran de la crisi sanitària i econòmica de la Covid-19.

La iniciativa té com a objectiu definir una nova estratègia empresarial per a tots aquells comerços que ho demanin, així com adaptar nous models de márqueting i desenvolupament de noves fórmules per incentivar la demanda.

Aquestes mesures preveuen aportar “solucions de valor” que permetin la continuïtat i la consolidació de l’activitat o negoci, després dels efectes de les mesures i restriccions per tractar de detenir la propagació del coronavirus.

Ofereix entre 250 i 300 places, en funció de les hores d’assessorament de les que gaudeixin els participants, i les places són limitades fins a esgotar-se la borsa d’hores disponibles.

D’acord amb l’equip tècnic del programa, es podrà triar quan i de quina manera es vol rebre aquest assessorament, ja que es busca “garantir la participació sense interferir en el compliment de les mesures vigents que s’adopten en matèria de salut pública”.

El servei es pot sol·licitar a través de la pàgina web de Barcelona Activa, que contactarà amb el comerç per valorar la sol·licitud i el redirigirà a l’equip tècnic per concretar les visites presencials o a través d’algun mitjà telemàtic.

Aquest programa està impulsat per la Direcció de Comerç de l’Ajuntament i per Barcelona Activa, i compta amb la col·laboració dels deu districtes de la ciutat.