Dimarts, 14 de gener de 2025
És notícia

Badalona acull un canicross i una caminada popular a la Serralada de Marina

Avatar photo
L’activitat està organitzada per l’entitat DOGRUSH amb la col·laboració de l’Ajuntament de Badalona i té un vessant solidari
Aquest diumenge 15 de desembre tindrà lloc a la Serralada de Marina un canicross (una cursa on els corredors van lligats amb el seu gos) i una caminada popular destinada a participants amb gossos. La prova, que recorrerà una distància de 4,5 quilòmetres, s’iniciarà a les 10 hores. El punt de sortida és el Camí de Sant Jeroni de la Murtra, 4434. Els participants hauran d’estar en aquest punt a les 9.30 hores per recollir els seus dorsals.
Les persones interessades a participar poden inscriure’s en aquest enllaç. També es podran fer inscripcions el mateix diumenge abans de començar la cursa.
La cursa té un vessant solidari, ja que els diners que es recaptin amb les inscripcions, que tenen un cost de 12 euros, es destinaran a entitats animalistes de Badalona.
L’activitat és organitzada per l’entitat DOGRUSH amb la col·laboració de l’Ajuntament de Badalona i té l’objectiu de promocionar la pràctica de l’esport amb gossos i recaptar fons per a les entitats animalistes de la ciutat.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
talls trànsit Pujada a la Seu Vella Lleida

Afectacions i recomanacions de trànsit amb motiu de la 43a edició de la Pujada a la Seu Vella de Lleida

Notícia següent
Lleida carrer major

La inflació a la demarcació de Lleida puja cinc dècimes al novembre i se situa en el 2,7%

Notícies relacionades