Avisen els passatgers que arribin al Prat amb 3 hores d’antelació per les cues

Avatar photo

Easyjet, Ryanair i Vueling envien missatges als seus clients perquè anticipin la seva arribada davant els problemes al control de passaports

Les companyies aèries avisen els passatgers que arribin a l’aeroport del Prat amb almenys tres hores d’antelació a l’hora de sortida del seu vol davant les cues al control de passaports. Així, per evitar problemes aerolínies com Easyjet, Ryanair i Vueling envien missatges SMS als seus passatgers per tal que anticipin l’hora d’arribada a l’aeroport. Easyjet envia missatges puntuals als clients que els divendres i diumenges agafen un vol amb destí al Regne Unit des de l’aeroport del Prat perquè hi arribin com a mínim tres hores abans. També, Ryanair recomana als viatgers a través d’SMS que avancin la seva arribada a l’aeroport davant els possibles retards a causa del nou control de passaports i els avisa que arribin amb almenys tres hores d’antelació per garantir que arriben a temps a la porta d’embarcament mitja hora abans d’agafar al vol.
Per la seva banda, Vueling envia SMS a tots els seus passatgers que arribin amb major antelació a l’aeroport. La companyia envia aquests missatges “regularment, durant els dies que s’han previst més cues”.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Encarxofa’t a Cambrils rep el premi a la millor iniciativa gastronòmica

Notícia següent

Protestes creuades a Lleida al projecte de la nova Tracjusa

Notícies relacionades