Aquest matí, en una sessió extraordinària del Ple municipal, Alberto Muñoz Salmeron ha pres possessió com a regidor de l’Ajuntament de Terrassa. Muñoz assumirà la delegació de la regidoria d’Esports i també ha estat nomenat com a president i regidor delegat del Districte VI.
Alberto Muñoz, de 50 anys, és regidor de Tot per Terrassa, va començar a treballar en l’empresa familiar realitzant tasques de logística, compaginant amb treballs de suport i logística a l’empresa Boehringer Mannheim. Al llarg de la seva vida ha tingut una estreta vinculació amb el món de l’esport, com a jugador i entrenador d’handbol, del que s’ha format en tecnificació amb els Nivells I i II per la Federació Catalana d’Handbol, i ha gestionat equips base i organitzat esdeveniments esportius internacionals d’aquest esport.
Des de l’any 2004 ha estat treballant en el camp de l’hostaleria i l’alimentació com a comercial i posteriorment com a distribuïdor, a més de compaginar la seva dedicació laboral amb l’àmbit cultural, com a artista en el món de l’humor i els monòlegs, així com amb la gestió i organització d’esdeveniments culturals.