El Servei Català de Trànsit ha informat aquest matí que un accident a l’A-2 entre Sant Vicenç dels Horts i Sant Joan Despí està provocant importants retencions a la via. L’accident s’ha produït al voltant de les 7:30 hores i tot i que els vehicles s’han retirat encara acumula cues de fins a 5 quilòmetres.
En un inici, l’accident ha provocat més d’una desena de quilòmetres de retencions per l’accident on s’han vist implicats diversos vehicles. La col·lisió ha obligat a tallar un dels carrils de la circulació en sentit Barcelona i encara estaria provocant afectacions a l’A-2.
Les autoritats estimen que en les pròximes hores l’A-2 recuperarà la normalitat, però les retencions han protagonitzat tot el matí. A més, encara no s’ha confirmat si a causa de l’accident s’han produït ferits, però els agents d’emergències ja haurien retirat els vehicles accidentats del voral de la via.