Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

Pyrénées Andorra i el Museu Carmen Thyssen participen en la iniciativa d’Art Cru Andorra

Avatar photo

Els magatzems i el museu posen a la venda les capses il·lustrades de Nadal dissenyades per usuaris de la Fundació Meritxell

Els magatzems Pyrénées Andorra impulsen la  tercera edició, conjuntament amb el Museu Thyssen Andorra, la Fundació Privada Nostra  Senyora de Meritxell (FPNSM) i l’empresa catalana Torrons i Mel Alemany, la col·lecció ‘Art  Cru Andorra’. Es tracta d’unes caixes de regal amb valor social, d’edició limitada, que  contenen una selecció de productes gurmet de la marca, premiats als  “Great Taste Awards”, considerats els Òscars de l’alimentació, i que estan il·lustrades amb  dibuixos d’Albert Canut i Sergi Pérez, dos usuaris de la FPNSM.

Les seves il·lustracions han  estat seleccionades en el concurs de dibuix ‘Art Cru Andorra’, en el qual participen les  persones ateses de diferents serveis de l’entitat, a través d’un jurat format per un  representant de Torrons i Mel Alemany, un de Pyrénées Andorra, un del  Museu Carmen Thyssen, un d’AUFARE (Associació d’usuaris, familiars i representants  legals de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell) i un de la FPNSM. Nadal i el 50è  Aniversari de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell han estat la font d’inspiració  de les il·lustracions d’enguany.  

Les capses il·lustrades es posen a la venda coincidint amb el Dia internacional de les  persones amb discapacitat, que se celebra el 3 de desembre, i estaran disponibles al  supermercat de Pyrénées Andorra i al Museu Carmen Thyssen, a un preu 25 euros, cinc  dels quals es destinarà a les persones ateses de la Fundació. A causa de la crisi sanitària  provocada per la Covid-19 l’acte d’entrega de premis i la presentació de les capses dolces  no s’ha pogut celebrar aquest dijous a Pyrénées Andorra, com és habitual.

‘Art Cru  Andorra’ és un projecte solidari que té vocació de proposar productes gurmet d’alt nivell  sense processar i en què l’important és l’expressió i l’autenticitat més enllà de la formalitat.  L’objectiu és donar visibilitat a totes les persones i a la diversitat contribuint a fer canviar  les coses i arribar a una societat més inclusiva.  

Anna Jimenez, responsable dels serveis diürns de la FPNSM ha explicat que “enguany hem  aconseguit una participació de 57 il·lustracions molt originals i creatives” i ha afegit que,  “és una iniciativa que els ajuda a expressar-se i a fomentar la seva creativitat”. Per la seva  banda, el gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany, ha volgut felicitar els premiats  i ha agraït a la Fundació, a Pyrénées Andorra i al Museu Carmen Thyssen, la seva  col·laboració en el projecte. Albert Sabí, representant dels magatzems Pyrénées Andorra,  s’ha sumat a les felicitacions dels premiats, fent-ho extensiu a tots els participants de la 

Fundació i els col·laboradors del projecte, destacant que, en aquesta edició, hi ha hagut  “més nivell” en les il·lustracions, un fet que ha dificultat l’elecció dels premiats. Tanmateix,  ha assegurat que “és tot un orgull col·laborar amb projectes a Andorra que donen visibilitat  a col·lectius amb altres capacitats, que fomenten el canvi per fer una societat més  inclusiva”. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Detinguts dos homes de Cassà que tenien més de 2.000 plantes de marihuana a casa

Notícia següent

Salut habilita el portal de vacunació per descarregar-se el certificat covid

Notícies relacionades