Dilluns, 28 d'abril de 2025
És notícia

Banderoles de roba a les festes de la Massana

Avatar photo
La intenció és anar eliminant els residus de plàstic

El pla la Massana Sostenible arriba ara a les festes majors de la Massana. El Comú ha decidit eliminar el plàstic a la decoració de la via pública i utilitzar banderoles reutilitzables de roba.

Avui mateix ha donat el tret de sortida un taller de confecció de banderoles, obert a totes les persones que hi vulguin participar. Bona part de les banderoles es faran amb teles reciclades i també amb teixits gratuïts que ha facilitat el Centre Andorrà de Decoració.

Durant el primer taller s’han fet diverses proves per decidir el mètode de confecció de les banderoles, que seran de diferents colors i estampats.

Qui tingui ganes de col·laborar amb la confecció dels guarniments només cal que vagi a la Casa Pairal durant els dies dels tallers: els dimecres 15, 22 i 29 de maig, d’11.30 a 12.30 h,  i també els dissabtes, 1 i 15 de juny, de 10 a 13 h.

Les banderoles s’utilitzaran per guarnir la parròquia durant la festa del Roser, les festes majors de cada Quart i altres possibles celebracions populars.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Salou acollirà el primer Campus d’Handbol Enric Masip

Notícia següent

Intervenen 3,2 quilos d’haixix i marihuana en un club cannàbic de Badalona

Notícies relacionades