Ahir a la nit, la policia d’Andorra va rebre una trucada anònima al voltant de les 21.30 hores, informant de la possible presència d’una bomba a l’hospital Nostra Senyora de Meritxell. Sense perdre temps, els agents van activar l’equip de guàrdia del TEDAX i es van traslladar ràpidament a les instal·lacions del centre sanitari.
Un cop allà, el cos policial va realitzar una intervenció precisa i diligent, aplicant els protocols pertinents per assegurar la seguretat de tothom a l’hospital. Després d’una exhaustiva recerca, van descartar la presència de qualsevol artefacte explosiu i van declarar la situació com una falsa alarma.
En aquests moments, els agents estan investigant qui podria estar darrere de la trucada, valorant si es tracta d’una broma de mal gust o d’una persona que volia generar confusió o alarma.