Sant Julià de Lòria ha posat punt final a la setzena edició de la Ruta de la Tapa amb un balanç molt positiu: un total de 12.173 tapes servides entre els divuit establiments participants, sent el divendres el dia amb més afluència amb 4.128 tapes. En comparació amb l’any passat, es van repartir més de 2.300 tapes diàries fent una suma total de 9.917 tapes.
Un any més, la iniciativa d’enguany ha estat tot un èxit, tant pel que fa a la participació ciutadana com a la dinamització del sector de la restauració local. Les activitats i les novetats han estat molt ben rebudes pel públic, segons valoren des del comú. Entre les principals novetats, es destaca el pas d’un a tres establiments oferint tapes dolces, amb un total de 700 unitats venudes. Pel que fa a les activitats, cal remarcar la incorporació de la xaranga i el concert del grup ELS SENYORA. Malgrat les condicions meteorològiques adverses, s’han ajustat els actes amb èxit, reconvertint-los en un animat correbars que ha mantingut l’esperit festiu de la jornada.
Durant quatre dies, els visitants han pogut degustar una gran varietat de tapes creatives, elaborades especialment per a l’ocasió. L’activitat no només ha permès donar a conèixer l’oferta gastronòmica del poble, sinó que també ha incentivat la descoberta de nous sabors i establiments.