El pròxim dijous 2 de març el Centre Cívic de Ferreries de Tortosa serà l’escenari de la Conversa entre el primer secretari del PSC, Salvador Illa, i el tortosí Víctor Grau. L’acte servirà per a presentar públicament al jove candidat a l’alcaldia de Tortosa.
L’Assemblea local del PSC va escollir Víctor Grau per a encapçalar la llista socialista el passat mes de gener i la conversa amb Illa servirà per a donar-lo a conèixer a la ciutadania i per a parlar de la línia de treball del PSC per a la ciutat de Tortosa i els seus pobles. Grau i Illa conversaran de la Tortosa del futur en el marc d’una Catalunya socialista.
Víctor Grau té 32 anys i compagina la tasca docent i de coordinació a la URV i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) amb l’organització d’esdeveniments esportius. Grau ha decidit posar-se al capdavant de l’opció socialista «perquè tinc les ganes i la il·lusió de portar ja el canvi a la nostra ciutat. Noves maneres de fer, noves dinàmiques, noves prioritats, nous objectius que tornen a engrescar les tortosines i els tortosins a viure la nostra ciutat, a sentir-se’n orgullosos i orgulloses, dia a dia».
La conversa entre Illa i Grau tindrà lloc el pròxim dijous 2 de març a les 19.30 hores al Centre Cívic del barri de Ferreries a Tortosa. És un acte obert a tota la ciutadania.