Dilluns, 13 de gener de 2025
És notícia

Comença el rodatge de la nova temporada del “Gastromòbil Cambrils”

Avatar photo

En la nova temporada hi participen set restaurants cambrilencs amb receptes amb productes de proximitat i plats icònics i tradicionals de la localitat

Després de dues edicions de “Cambrils al Plat” i quatre edicions de “Gastromòbil”,  Canal Reus ha començat el rodatge d’una nova temporada del programa de cuina de Cambrils, amb el patrocini dels departaments de Promoció Econòmica i Alcaldia de l’Ajuntament de Cambrils i del Patronat de Turisme de Cambrils.

 

En aquesta cinquena edició de “Gastromòbil Cambrils” s’enregistraran set programes de 15 minuts que s’emetran setmanalment a Canal Reus, després de les notícies del migdia i del vespre. Les gravacions amb una cuina mòbil, que s’estan realitzant aquesta setmana, es porten a terme des de dos punts emblemàtics de la ciutat: el Club Nàutic i el Pla de les Serenes.

 

En la nova temporada hi participen set restaurants cambrilencs, que presentaran receptes amb productes de proximitat i elaboraran plats icònics i tradicionals de la capital gastronòmica de la Costa Daurada. Els restaurants participants són Hiu, La Palmera de la Llosa, El Pòsit, Club Nàutic, Cal Tendre, Bresca i l’Original Experiències Gastronòmiques.

 

El format del programa permet complir amb un doble objectiu. Per una banda, promou una cuina àgil a partir de productes de proximitat i de qualitat i, per altra banda, dona visibilitat al patrimoni cultural i gastronòmic de Cambrils.

 

Cada programa tindrà com a protagonista un xef i la recepta que proposa amb ingredients i productes locals i km 0. A més, l’espai televisiu també inclourà unes càpsules informatives amb reportatges per promocionar el turisme gastronòmic de Cambrils.

 

La idea i format del programa consisteix en la preparació d’una recepta fàcil i ràpida a partir d’un ingredient estrella i típic de la cuina cambrilenca, acompanyada amb informació nutricional sobre alguns dels productes i plats que es proposen.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Torna el tradicional Mercat Medieval de Creixell

Notícia següent

Salvador Illa presentarà l’alcaldable socialista a Tortosa, Víctor Grau

Notícies relacionades