Nous tallers gratuïts per a persones emprenedores i empreses a Igualada

Avatar photo

Tots els tallers de formació són gratuïts i les places limitades, motiu pel qual s'han de fer preinscripcions en línia

El Departament de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament d’Igualada, amb la  col·laboració de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona,  proposa diverses activitats formatives per a l’acompanyament de persones  emprenedores i la consolidació i el creixement d’empreses.

 

La primera formació que es durà a terme serà 5 claus per fer una bona estratègia de  vendes. Els objectius de la sessió seran tenir les bases d’una bona planificació comercial, tenir la visió estratègica i analítica del negoci i assentar unes bones bases d’activitat comercial des de l’inici d’un negoci.

 

En el decurs de la sessió es treballarà que és la planificació comercial, quins recursos tinc, quins són els meus objectius, el nostre model de negoci és B2B, B2C, B2B2C o P2P, qui és el meu públic objectiu i la millor manera de segmentar-lo, què són els KPIs a escala comercial i quins necessito saber, què és un CRM, quina és la manera més eficient i rendible d’arribar als meus clients, i finalment, com organitzo la gestió comercial de la meva empresa en el dia a dia?

 

El taller està adreçat principalment a persones emprenedores, autònoms i empreses que tinguin un projecte o negoci i vulguin millorar la seva planificació comercial i la seva estratègia de vendes.

 

La formació anirà a càrrec de Mònica Mendoza, Llicenciada en Psicologia i professora diferents universitats en l’àmbit del màrqueting i les vendes, conferenciant i formadora  a diversos Ajuntaments i associacions empresarials.

 

L’activitat tindrà una durada de 5 hores i es realitzarà el dia 21 d’abril de 9 a 14 h en  format virtual a través de la plataforma Zoom.

 

La segona activitat serà Com posar preus als meus productes o serveis. La sessió  donarà a conèixer eines per fixar els preus i veure com aquesta decisió afecta la  viabilitat de la idea de negoci, conèixer la diferència entre preu i valor així com diferents sistemes per determinar el preu de vendre i entendre les fórmules per fixar els preus i saber calcular el marge brut comercial.

En el decurs de la sessió es treballarà el significat del preu, la importància del valor per  sobre del preu, els 8 passos per fixar el preu, què hem de saber per fixar els preus  dels productes, què és el marge comercial brut i com es calcula, diferents fórmules per  fixar els preus, com afecta el preu a la viabilitat de la meva idea, i finalment, la gestió  del negoci en funció dels marges per seccions o productes.

 

La formació s’adreça principalment a persones emprenedores que tinguin un projecte  o una idea empresarial, o petites empreses que comencin la seva activitat.

 

La sessió serà impartida per Eulàlia Balañà de l’empresa EBCCE. És Llicenciada en  Ciències econòmiques i empresarials i compta amb més de 20 anys d’experiència en  la creació i consolidació d’empreses i especialitzada en la gestió empresarial, l’àrea  comercial, estudis de mercat i màrqueting.

 

La formació tindrà una durada de 4,5 hores i es realitzarà el dia 10 de maig de 9 a  13:30 h de manera presencial a les instal·lacions d’IG-Nova Empresa (Av. Mestre  Muntaner, 86).

 

La tercera activitat, Autònom/a, aprèn fàcilment a controlar el teu negoci, permetrà  aprendre de manera pràctica el necessari per controlar el negoci, és a dir, entendre el  Compte de Resultats i fer un bon pressupost de tresoreria.

 

En el decurs de la formació s’aprendrà a interpretar el Compte de Resultats, analitzar  per què no guanyes més diners calculant marges, fer un bon seguiment i comparar-ho  amb l’any anterior per tenir més informació del que està passant, fer un bon  pressupost de Tresoreria per saber quan et quedaràs en números vermells i, finalment,  saber fer un pressupost de vendes i de compres.

 

L’activitat està adreçada principalment a empreses que vulguin controlar les finances  del seu negoci, entendre el seu gestor i saber com arribar a final de mes.

 

La sessió anirà a càrrec d’Elisa Martínez, Diplomada en Ciències Empresarials,  Postgrau en Màrqueting digital i creació de funnels de vendes i formadora a la UAB, la  Cambra de Comerç, la Diputació de Barcelona, Ajuntaments i en empreses com Grup  Seat/Volkswagen, Bimbo, Novartis, Editorial Edebé, LaSalle, etc.

 

La sessió tindrà lloc els dies 16 i 23 de maig 9:30 a 13:30 h i es realitzarà de manera  presencial a les instal·lacions d’IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105).

 

La quarta activitat, Coneix quines tecnologies i xarxes socials et poden ajudar a difondre la teva marca personal o el teu negoci, permetrà obtenir una visió general de què una persona emprenedora o negoci hauria de tenir present per la seva  presència a Internet i proporcionar eines perquè els participants puguin establir-se  unes prioritats i un camí a seguir.

En la primera sessió de la formació es treballarà la importància de la marca personal  en persones emprenedores i empreses, com transformar la nostra marca personal al  món digital, l’ús del mapa mental com a eina per fluir davant la pantalla i preparar els  continguts d’una web, aparèixer a Google Maps amb Google My Business, la  importància d’incloure un blog a el nostre web per al posicionament de la mateixa i  com triar continguts d’alta rellevància per aparèixer en les millors posicions a les  cerques de la web.

 

En la segona sessió es treballarà com reforçar la marca personal i SEO a través de  Youtube, WhatsApp Business com l’eina essencial per comandes i contactes amb  clients, el registre de noms de domini per a la web i correu, com escollir el hosting per  una web perquè funcioni adequadament, sistemes tecnològics per crear una web, com  es modifiquen els continguts en una web amb CMS, l’estat actual de les xarxes socials  al món i al nostre país i, finalment, es donarà una visió de les xarxes més importants:  Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin, Twitter i Pinterest.

 

L’activitat està adreçada principalment a persones emprenedores que estiguin  desenvolupant el seu projecte.

 

La formació serà impartida per Emili Rodríguez, expert en l’àmbit de les noves  tecnologies, Coaching i xarxes socials. Consultor i formador en empreses i entitats  com Cecot, UPC, Foment Formació i al Departament d’Educació (Àrea TIC) de la  Generalitat de Catalunya, entre d’altres.

 

La formació tindrà lloc els dies 5 i 12 de juny de 9:30 a 13:30 h i es realitzarà de  manera presencial a les instal·lacions d’IG-Nova Tecnoespai (Av. Barcelona, 105).

 

Tots els tallers de formació són gratuïts i les places limitades. Podeu consultar el  programa complet dels cursos i formalitzar les vostres inscripcions a través de l’enllaç web https://www.ignovaigualada.com/aula. Per a més informació, podeu contactar amb  IG-Nova Tecnoespai al 93 806 65 55.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Fran Morancho: “La inversió d’Iljin ens farà diversificar la nostra economia i generar oportunitats”

Notícia següent

El projecte ‘Exposa’t’ de Granollers promou l’art jove emergent

Notícies relacionades