Diumenge, 16 de febrer de 2025
És notícia

Mor un motorista en una col·lisió frontal amb un turisme a Catalunya

Avatar photo

El Servei Català de Trànsit ha informat dijous al matí de la mort d’un motorista en un accident de trànsit a la C-55 a l’altura del punt quilomètric 26 a Manresa. Els Mossos d’Esquadra, que han rebut l’avís a les 11.35 h, estan investigant les causes de l’accident, una col·lisió frontal entre una motocicleta i un turisme.

Arran de la incidència s’han activat dues patrulles de Mossos i dues dotacions de Bombers i del SEM. Inicialment les autoritats han tallat la C-55 a Manresa en tots dos sentits i al migdia només restava tallada la via en sentit sud i s’han fet desviaments cap a la C-16, fet que ha provocat dos quilòmetres de retenció a la C-55 en ambdós sentits. Ara la via ja està reoberta a Manresa en sentit sud també.

Segons dades provisionals del SCT, amb aquesta víctima ja són 97 les víctimes mortals enguany a les carreteres catalanes.

Trànsit recorda que el Servei d’Informació i Atenció a les Víctimes es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies de l’any per oferir-los un servei d’orientació i informació sobre els tràmits després del sinistre, conèixer els recursos existents, rebre informació sobre els drets que els reconeix la legislació vigent i el suport psicològic davant d’un sinistre de trànsit.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vila-seca segueix fomentant la recollida selectiva i la prevenció de residus

Notícia següent

Estabilitzat l’incendi forestal de la Ribera d’Ebre

Notícies relacionades