Junts Manresa ha constatat que el Partit Socialista ha reconegut la necessitat del desdoblament 2+2 de la carretera C-55, una proposta que reivindiquen des de fa anys i que consideren essencial per al desenvolupament de la comarca.
“Ens satisfà que el PSC hagi vist la importància d’aquest projecte” ha declarat Ramon Bacardit, cap del grup municipal de Junts, qui ha afegit que “l’acceptació d’aquesta proposta per part del PSC és positiva, però arriba després de molts anys de retard”.
Bacardit ha recordat que aquest consens agafa el fil d’una feina ja començada l’any 2010 amb el conseller Joaquim Nadal, quan es va realitzar i aprovar l’estudi informatiu i estudi d’impacte ambiental per al desdoblament integral entre Manresa i Castellbell per a desdoblar en 2+2 aquesta infraestructura, seguit pels 3 projectes constructius dels primers trams, que es van dur a terme durant els mandats dels consellers posteriors, el 2013 i 2015. “És un projecte que té un llarg recorregut, i ara que sembla que hi ha consens, és essencial que no es perdi més temps” ha recalcat Bacardit.
Des de Junts encoratgen a no perdre recursos ni diners amb nous estudis innecessaris. “Ja tenim una base sòlida amb els estudis realitzats, ara toca aprofitar aquesta feina, actualitzar els corresponents preus dels actuals projectes constructius i començar les obres de manera immediata,” ha afirmat Bacardit.
“Portem massa anys parlant d’aquesta infraestructura necessària, i des de Junts Manresa ho hem reivindicat constantment. Ara és el moment de passar de les paraules als fets,” ha conclòs.