Dimecres, 5 de febrer de 2025
És notícia

VÍDEO | Mor un conductor en estavellar-se contra el peatge d’una autopista

Avatar photo
A causa de la violència de l’impacte l’home va morir a l’acte sense poder ser reanimat

Un home de 54 anys va morir ahir diumenge d’impactar amb el seu vehicle contra la mitjana de separació formigó d’un peatge a l’autopista R3 (autopista radial de Madrid), a l’alçada del quilòmetre 5, segons han informat fonts d’Emergències de Madrid a Europa Press.

L’accident es va produir cap a un quart de set de la tarda a l’alçada del districte de Vicálvaro. Al lloc de l’accident van arribar els serveis d’emergència (Samur, Protecció Civil, Bombers i Guàrdia Civil) que només van poder confirmar la mort del conductor, ja que va ser impossible la reanimació.

La Guàrdia Civil ja està investigant les causes de l’accident, on no hi ha hagut cap vehicle implicat més en principi. A més, al vehicle, només hi anava la víctima.

Es dona la circumstància que el passat 25 de maig un altre conductor d’un VTC, de 33 anys, va morir en encastar-se contra un altre peatge de la mateixa autopista.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
salou turisme

Pere Granados reforça a Madrid el compromís de Salou amb el turisme sostenible

Notícia següent
obres fase 2 Prat de la Riba de Lleida

Talls de trànsit a Prat de la Riba de Lleida a partir d’avui

Notícies relacionades