La reusenca Laura Vidal, la nova cap de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol

Avatar photo
L’oficina depèn del Departament d’Educació i Formació Professional del nou govern de la Generalitat, encapçalat per Esther Niubó
Laura Vidal Garcia, nova cap de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya | FOTO: Linkedin

La reusenca Laura Vidal serà la nova cap de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya, que encapçala Esther Niubó en el nou govern de Salvador Illa.

Tal com es va publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) el 16 d’agost, Vidal, que fins ara formava part del gabinet de Salvador Illa, s’encarregarà de diverses funcions al capdavant de l’Oficina de Relacions Externes i Protocol:

  • Elaborar l’estratègia, assessorar, promoure i mantenir les relacions externes del Departament amb altres institucions, entitats i empreses, vetllant per la imatge institucional del Departament, sense perjudici de les funcions que en matèria de relacions internacionals puguin tenir altres unitats.
  • Vetllar per l’aplicació correcta de la normativa, els usos i els costums en matèria de protocol i les relacions públiques.
  • Dissenyar, organitzar i coordinar els esdeveniments, els actes i les accions de representació institucional i la participació de la persona titular i d’alts càrrecs del Departament en els actes organitzats per aquest o altres institucions, entitats i empreses.
  • Qualsevol altra funció que, d’acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Eixample acompanya SOM Sant Antoni en la decoració de persianes de comerços

Notícia següent

Els Comuns volen començar a negociar els pressupostos de la Generalitat

Notícies relacionades