Divendres, 16 de maig de 2025
És notícia

Reus aconsegueix 2.200 kg en la recollida de joguines usades

Avatar photo

L’Ajuntament de Reus, a través de la Regidoria de Medi Ambient i Sostenibilitat, ha recollit uns 2.200 quilos de joguines amb la nova edició de la campanya de recollida de joguines usades “Les teves joguines que tornin a rodar” que organitza amb la col·laboració de les empreses Porta Sistemas, Ticnova, Fermator, Aula Centre de Formació i el Parc de la Neteja (Romero Polo).

Una campanya que fomenta la reutilització, una segona vida i una nova il·lusió per aquelles joguines que els nostres fills i filles ja no utilitzen.

Aquest dijous, 21 de desembre, el regidor de l’àrea de Medi Ambient, Sostenibilitat i Via Pública, Daniel Rubio, ha lliurat les joguines a les entitats Càritas, Confiança Solidària i Cooperativa Suara. 

Aquesta campanya solidària ha agafat gran impuls en els darrers anys amb una important resposta ciutadana i la recollida d’uns 2.000 quilos de joguines anuals. Enguany s’han habilitat 15 punts de recollida en instal·lacions municipals i les empreses participants.

Medi Ambient i Sostenibilitat impulsa aquesta iniciativa solidària amb l’objectiu de sensibilitzar la ciutadania sobre la possibilitat d’allargar la vida útil de les joguines en bon estat, donant-les i reutilitzant-les. A més, la campanya té el doble objectiu de recollir joguines per a donar-les a nens i nenes en situació de vulnerabilitat.

Les associacions que rebran les joguines són: Caritas, Confiança Solidaria, Cooperativa Suara, Yo Ayudo.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El desdoblament de la R3 porta les obres del segon pont a Parets

Notícia següent

Lluís Costa: “Abans veníem 1500 panettones a l’any i ara els venem en dos dies”

Notícies relacionades