Dijous, 19 de juny de 2025
És notícia

Reus dona tret de sortida a la Campanya d’Estiu 2025

Avatar photo
La campanya busca consolidar la ciutat com a destí cultural, modernista i experiencial i alineada amb les estratègies del seu pla de màrqueting

L’Agència Reus Promoció ha iniciat oficialment la Campanya d’Estiu 2025 aquest dimecres, 18 de juny amb un acte festiu d’agraïment a la terrassa del Gaudí Centre en el que s’hi ha entitats de la Taula de Comerç, els caps de carrer, membres de la Taula del vermut, els hotels de la ciutat, empreses d’activitats turístiques; la Casa Navàs i Ins titut Pere Mata, representants de l’Aeroport de Reus, empreses del sector turístic de la ciutat i mitjans de comunicació.

La campanya busca consolidar la ciutat com a destí cultural, modernista i experiencial i alineada amb les estratègies del seu pla de màrqueting per oferir una experiència turística més innovadora, inclusiva i de valor afegit. Aquesta campanya, que s’allargarà fins al 30 de setembre, busca potenciar el servei als visitants i consolidar la ciutat com a destí cultural i modernista de referència.

La Regidoria de Projecció de Ciutat ha treballat en tres grans línies d’acció per a aquesta temporada:

Millora dels serveis i acollida: S’han ampliat els horaris d’obertura de diversos espais emblemàtics, com el Gaudí Centre, el Pavelló 6è de l’Institut Pere Mata, el Campanar, l’Església Prioral de Sant Pere i, per descomptat, l’Estació Enològica. Aquesta ampliació, que va començar l’1 de juny i es mantindrà fins al 30 de setembre, permetrà als visitants gaudir de les visites amb més flexibilitat i comoditat. Des de l’1 de juny i fins el 30 de setembre l’ampliació dels horaris és el següent:

  • Gaudí Centre – De dilluns a dissabtes de 10:00 h a 20:00 h, i diumenges i festius de 10:00 h a 14:00 h
  • Pavelló 6è de l’institut Pere Mata – De dilluns a dissabtes de 11:00 h a 14:00 h i de 16:30 h a 18:30 h. Diumenges i festius d’11:00 h a 14:00 h
  • Campanar – De dilluns a dissabte d’11:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 19:00 h. Diumenges i festius de 10:00 h a 14:00 h
  • Església Prioral Sant Pere – De dilluns a dissabte, de 10:30 h a 13:30 h i de 16:30 h a 19:45 h
  • Estació Enològica – Divendres d’11:00 h a 14:00 h, dissabtes de 10h a 14h i de 18:00 h a 20:00 h. Diumenges i festius de 10:00 h a 14:00

Visites i rutes temàtiques: A través de la plataforma ticket.reusturisme.cat, els visitants poden adquirir tiquets per a diverses visites guiades. Per aquesta temporada, a més de la renovada Estació Enològica, que ara ofereix una experiència encara més atractiva i interactiva per als visitants, es sumen les visites guiades al Teatre Fortuny i la ruta pels comerços històrics, que reforcen la promoció del patrimoni local, combinant la tradició amb la innovació per captar l’interès de tots els públics.

A més, la polsera “Visit Reus!” continua sent una de les millors opcions per descobrir els espais més emblemàtics de la ciutat, ara amb la novetat de la renovada Estació Enològica, que ofereix tastets de vermut i experiències sensorials inoblidables. Destacar, també, l’eina digital que permet descobrir Reus de manera amena i interactiva mitjançant un joc de descoberta de la ciutat. Aquest, està especialment pensat per les famílies i es pot fer amb quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès).

Campanya de comunicació i promoció turística i accions de comercialització: Seguint el claim de “Tot a Reus” i per tal d’arribar més efectivament als turistes que estiuegen a la costa i al públic de proximitat especialment de Barcelona i demarcació, Lleida, terres de l’Ebre i província de Castelló, s’ha apostat per una estratègia de continguts, basada en la segmentació per geolocalització i edat a través de les xarxes socials, esperant així captar més visitants i turistes a la destinació i la fidelitzar els actuals.

Les publicacions de captació tindran un caràcter més experiencial i suggeridor, de descoberta de la destinació, mentre que les publicacions de fidelització aportaran nou valor afegit mitjançant la història de la ciutat, les curiositats, les propostes de visita o d’activitat i l’agenda.

Per reforçar aquesta comunicació durant la campanya d’estiu, també s’han contractat diversos espais d’anuncis i reportatges a mitjans catalans i estatals.

Durant tot l’any, l’estratègia comunicativa de Reus Promoció ha anat encaminada amb aquests mateixos objectius, exemple d’això és que l’Agència de Promoció de Ciutat és un dels organismes adherits al conveni córner de comunicació que proposa el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. S’ha participat a l’acció publicitària multi-canal dirigida al mercat català i estatal. Es considera que aquests són un dels instruments més eficaços per donar a conèixer els atractius turístics del nostre territori en els mercats emissors més importants. Les sinèrgies generades amb aquesta participació conjunta es tradueixen en una eficàcia de les accions més elevada, una més gran notorietat i una millor gestió dels recursos i del temps.

Es presenta Reus com a destinació lligada a Antoni Gaudí, perquè sabem que és el principal valor que tenim i determina, en gran mesura, l’elecció del destí. Ser una ciutat modernista i genial, és un valor diferencial de Reus. D’aquesta manera relacionem Reus amb una ciutat viva i dinàmica, per gaudir-la a través dels orígens de Gaudí, el patrimoni modernista, l’oferta experiencial (propostes turístiques, culturals i festives), el comerç, la gastronomia i el vermut de Reus.

Paral·lelament, els mesos de març a maig han estat els que han concentrar la major part de visites de familiarització que s’han fet a Reus. Aquestes visites tenen l’objectiu de donar a conèixer la destinació als agents de viatge, touroperadors, creadors de contingut, bloggers i periodistes especialitzats en el món dels viatges. El 80% d’aquestes visites han estat organitzades a través de l’Agència Catalana de turisme i el Patronat de turisme de la Diputació de Tarragona i la resta d’organització pròpia de Reus Promoció.

En referència a les accions promocionals, destaquem, per la seva importància, la participació de Reus Promoció a diferents fires turístiques i especialitzades, i promocions a diferents ciutats espanyoles i catalanes com pot ser Fitur a Madrid, i la Fira B travel de Barcelona, la Fira Modernista de Terrassa i les fires especialitzades en producte gastronòmic com Madrid Fusión.

Les accions de comercialització han acostat el producte turístic de Reus al sector d’allotjament de la Costa Daurada tant d’interior com de municipis costaners englobant tots els tipus d’allotjament i oficines de turisme. També s’han mantingut reunions amb les principals agències receptives situades al nostre territori.

L’objectiu d’aquesta campanya d’estiu és allargar l’estada del visitant a la ciutat, fomentar la repetició de visita de dia i seguir potenciant l’arribada de visitants amb estades de cap de setmana, aconseguint, així, una major quantitat de visites i de despesa comercial i de restauració a la ciutat.

En definitiva, la combinació de patrimoni, cultura i experiència sensorial fa que Reus sigui una destinació única per a tot aquell que vulgui descobrir la seva ànima més autèntica.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
incendi-montcada-i-reixac-bombers

Cinc ferits, tres greus, per l’incendi d’una impremta en una nau als afores de Barcelona

Notícia següent
Escalador rescat

Ferit greu un escalador després d’estimbar-se 30 metres en una via ferrada

Notícies relacionades