Cambrils inicia les obres del nou pas de l’estació de tren vella

04 de maig de 2023 a les 14:17h

Ja estan en marxa les obres del nou pas de l’estació vella de Cambrils, que donarà continuïtat a les avingudes Vidal i Barraquer i Horta de Santa Maria. Els treballs, que han començat avui al matí amb l’enderroc de les andanes i el mur de contenció que les suportava, permetran obrir la vila al mar connectant els barris de l’Eixample i Horta de Santa Maria, separats històricament per l’antic traçat ferroviari.

 

El projecte consisteix en la construcció d’un pas que tindrà dos carrils per vehicles i dues calçades laterals per vianants. Les obres també inclouen la realització de passos adaptats i l’enllumenat. La nova via farà possible la transició entre les dues avingudes, adaptant la diferència d’amplades.

 

El projecte de l’adequació de l’entorn de l’estació es va aprovar inicialment el juliol del 2022, es va exposar al públic i posteriorment es va aprovar definitivament el mes d’octubre. A continuació, es va iniciar el procés de licitació i, després de valorar les ofertes presentades, es va adjudicar a l’empresa cambrilenca Obras y Hormigones Blanco SL.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit