El Consell Comarcal del Baix Camp s’adhereix a la 18a edició del conveni Córner

Avatar photo

L’acord preveu la participació en fires nacionals, estatals i internacionals, a més de donar-se a conèixer mitjançant diferents accions publicitàries

Aquest dimarts, 08 de febrer, la presidenta del Consell Comarcal, Rosa Maria Abelló, ha
participat en la signatura del conveni Córner per a la promoció turística de la Costa
Daurada. Aquesta iniciativa, que impulsa el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, compta enguany amb un pressupost de 332.570 € entre diverses empreses turístiques i entitats públiques de la demarcació.

Sumar esforços per promocionar el turisme de proximitat

L’Àrea de Turisme del Consell Comarcal del Baix Camp valora molt positivament adherir-se, un any més, en aquest conveni, ja que ‘és una manera de sumar esforços amb la Diputació i altres ens públics, associacions i empreses a l’hora de promocionar-se turísticament’.

Així doncs, a través de la signatura d’aquest conveni, l’Àrea de Turisme del Consell Comarcal formarà part durant el 2022, de les següents accions promocionals:

-La campanya Catalunya Momentum primavera
-La campanya Catalunya Momentum tardor

La participació en aquesta campanya permetrà promocionar la destinació turística Muntanyes de la Costa Daurada a un públic proper, de la zona metropolitana de Barcelona principalment, però també a altres zones de Catalunya. Tot plegat, per apropar-se a un públic local i fidelitzar- los com a visitants en el futur afavorint els serveis turístics i el producte local de la zona. El calendari de la campanya (primavera i tardor) preveu crear un interès turístic sobre la zona fora de temporada alta, atraient els visitants durant els mesos anteriors i posteriors a l’estiu, ja que són els mesos més difícils en el sector turístic.

Presència als principals mercats estatals i internacionals

El conveni Córner preveu la participació en un total d’onze accions de promoció amb presència a 8 certàmens firals i altres esdeveniments, sota el paraigua de l’Agència Catalana de Turisme.
En aquest sentit, la Costa Daurada serà present als següents certàmens: WTM (Londres), MITT (Moscou), Copenhaguen Bike Show (Copenhaguen), IGTM (Roma) i Expo du Vélo (Estrasburg) en l’àmbit internacional; FITUR (Madrid) i NAVARTUR (Pamplona) a nivell estatal i B-TRAVEL (Barcelona) a nivell nacional.

En l’àmbit de la comunicació i el màrqueting, es desenvoluparà una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada que inclourà tres projectes amb accions adreçades als mercats català, espanyol i francès. Les accions tindran com a principal objectiu potenciar i millorar el posicionament de la Costa Daurada i donar suport a la comercialització de l’oferta d’allotjament i les activitats complementàries de la demarcació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Badalona proposa construir un parc infantil

Notícia següent

L’1 de març s’inicia la transformació de la Via Laietana a Barcelona

Notícies relacionades