Diumenge, 27 d'abril de 2025
És notícia

Apallissa a la seva companya de feina a Cambrils

Avatar photo

Un home ha apallissat una conductora en una benzinera de Cambrils (Baix Camp) perquè li molestava la música del vehicle, ja que segons ell, estava molt alta.

Els fets van passar el dissabte de la setmana passada, 12 de febrer, en una benzinera que hi ha al costat de la Cooperativa Agrícola de Cambrils. Al voltant de les 17:00, els policies locals van rebre l’alerta d’una agressió a una camionera i es van desplaçar fins al lloc dels fets.

Quan van arribar, van veure que hi havia una dona plorant, era una camionera del Regne Unit. Ella va explicar que un altre camioner, de Luxemburg, l’havia agredit, segons El Caso.

Els agents policials van parlar amb el presumpte autor per saber la seva versió dels fets i, el van arrestar acusat d’un delicte de lesions.

Actualment, hi ha una investigació oberta per esbrinar més detalls d’aquesta agressió.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Acaba el termini per presentar-se a la concessió de l’Heliport Nacional d’Andorra

Notícia següent

Vila-seca en Comú planteja castigar els bancs que no facin atenció personalitzada

Notícies relacionades