Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

Clers, la cambrilenca que arrasa: Més de 2,1 milions de seguidors i un fenomen popular

Avatar photo
Amb un estil visual senzill, però molt identificable, Clers ha col·laborat també amb marques de renom
Imatge: @clersssss

La Clara, més coneguda a les xarxes socials com a Clers, és la nova sensació del món digital. Nascuda el 16 de setembre de 2001 a Cambrils, aquesta jove catalana ha esdevingut una de les creadores de contingut més influents i virals del moment, captivant milions d’usuaris amb el seu estil fresc, autèntic i divertit. Amb més de 2,1 milions de seguidors a TikTok i més de 568 mil a Instagram, Clers ha convertit la seva passió en una carrera meteòrica.

El seu èxit va començar amb vídeos aparentment senzills: sincronitzacions de llavis, confessions sobre la seva vida quotidiana i coreografies. Però darrere aquest format, hi ha una estratègia clara i una connexió genuïna amb el públic que ha sabut aprofitar com pocs.

Dels carrers de Cambrils als focus de Barcelona

Fins als 18 anys, Clers va viure al seu estimat Cambrils, però estudiar a la universitat la va portar a Barcelona, on es va instal·lar amb la seva àvia. Tot i això, els llibres aviat van cedir protagonisme a les xarxes: la seva popularitat va créixer de manera exponencial i Clers va decidir apostar-ho tot per la creació de contingut. Avui, aquella decisió s’ha demostrat més que encertada.

Rimes absurdes, veritats incòmodes i autenticitat

Una de les seccions més estimades pels seus fans són els seus “raps improvisats” sobre temes aparentment trivials. Amb frases com “En aquest rap soc un centpeus amb xancles” o “Soc la H del teu abecedari”, Clers aconsegueix entretenir mentre manté la seva essència única. De fet, el seu rap humorístic Flop Flip Flop va ser un dels sons més utilitzats a les plataformes digitals durant diverses setmanes.

També és coneguda per vídeos reflexius o còmics en què parla de temes personals, dona consells sobre la vida quotidiana o comparteix les seves emocions, cosa que li ha valgut l’estima d’una comunitat molt activa i fidel: els seus “Flo Flip Flopers”.

Més que una influencer: una icona pop contemporània

Amb un estil visual senzill, però molt identificable, Clers ha col·laborat amb marques de renom com Fanta, Nocilla, Singularu Jewels o Zeta Smash Burger, i ha participat en diversos podcast i programes, a més de fer de presentadora en esdeveniments de la comunitat de les xarxes. Tot plegat l’ha ajudat a construir una marca personal sòlida i reconeixible, sense perdre mai el toc fresc i desimbolt que la fa especial.

En un món saturat d’influencers, Clers destaca per ser fidel a si mateixa. Amb una combinació d’humor, empatia i talent, aquesta cambrilenca ha trencat esquemes i s’ha colat al cor de milers de persones arreu del món. El seu nom ja és sinònim d’èxit a les xarxes socials… i això només és el principi

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Sant Jordi 2025 brilla a Sitges

Una quarantena de parades fan brillar el Sant Jordi a Sitges

Notícia següent
Un dels moments de la jornada 'Propostes de sostenibilitat per a un litoral al límit' organitzat per la Universitat Rovira i Virgili

Experts de la URV: Caldrà “assumir la pèrdua” de platges de la Costa Daurada

Notícies relacionades