Dijous, 29 de maig de 2025
És notícia

Al juliol s’obrirà el Club Estiu Jove de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant

Avatar photo

Aquest programa està adreçat, en concret, als joves nascuts entre els anys 2005 i 2011 i inclourà tallers de manualitats, excursions, dinàmiques de grup o jocs

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant anima el jovent a participar en el Club Estiu Jove, el programa d’activitats que ha organitzat per al mes de juliol (del dia 3 al 28).

 

Aquest programa està adreçat, en concret, als joves nascuts entre els anys 2005 i 2011 i inclourà tallers de manualitats, excursions, dinàmiques de grup, jocs… Tota mena de propostes perquè aquest col·lectiu pugui aprendre, divertir-se, explorar la seva creativitat, relacionar-se i fer noves amistats.

 

La majoria d’activitats, previstes de dilluns a divendres en horari de matí (de 10 a 13 h), es duran a terme a l’Espai Jove de l’Hospitalet de l’Infant, ubicat a la Casa de Cultura Blanca d’Anjou (al carrer Escoles 12, 1a planta), però algunes es desenvoluparan a l’aire lliure. Els preus són: 10 euros per setmana i 30 euros per tot el mes de juliol.

 

El període d’inscripció començarà el 22 de maig i finalitzarà el 18 de juny. Per apuntar-se al Club Estiu Jove, caldrà omplir aquest formulari per internet.

 

Més informació als telèfons 977 56 90 26 i 626 604 605, al correu electrònic [email protected] i a les xarxes socials de la Regidoria de Joventut (@joventutvh).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La psicòloga sadurninenca Carme Mora farà una xerrada aquest dissabte

Notícia següent

Les quatre escoles de Mollet recullen quasi 3.600 litres d’oli de cuina usat

Notícies relacionades