A partir del dia 3 de novembre l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Valls tornarà a oferir el seu servei a les tardes, concretament obrirà els dimarts i dijous de 17 a 19:30 hores. Per accedir-hi, és imprescindible sol·licitar cita prèvia, de la mateixa manera que a les franges matinals.
El canal de cita prèvia per a l’OAC té com a primer objectiu garantir la seguretat i salut tan dels ciutadans com del personal, evitant que s’acumulin persones en les dependències municipals. A la vegada però es guanya també en eficiència, rapidesa i comoditat ja que amb el sistema, el ciutadà podrà concertar des de casa la visita a l’OAC escollint entre els dies i hores disponibles que més s’ajustin a les seves necessitats.
Per a fer-ho, l’usuari només caldrà que accedeixi a la plataforma citaprevia.valls.cat disponible des del portal web i des d’allí, seguir les instruccions, per escollir el dia i la franja horària per concertar la visita. També es pot sol·licitar cita a través del telèfon 977 636 010 però, amb l’objectiu d’alliberar al màxim les línies telefòniques, només s’ha d’usar aquesta opció si és del tot imprescindible.
D’aquesta manera, l’horari d’atenció al públic de l’OAC és de dilluns a divendres de 10 a 14 hores i a partir del 3 de novembre de 17 a 19:30 hores tots els dimarts i dijous. També es recomana de manera generalitzada als ciutadans que utilitzin els serveis de tramitació online disponibles a la Seu Electrònica.