Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

Tallada durant 3 mesos una carretera tarragonina per obres

Avatar photo
Les obres duraran uns tres mesos i la carretera quedarà tallada les 24 hores, obligant a fer servir itineraris alternatius
TV-2034 de Valls a Vilabella

La Diputació de Tarragona ha informat que les obres de condicionament de la carretera TV-2034, que uneix les poblacions de Valls i Vilabella, obligaran a tallar la carretera durant tres mesos.

Les obres permetran condicionar la via i ampliar el pont sobre el Torrent dels Caus, però obligarà a mantenir-la tallada entre els punts quilomètrics 2000 i 2300.

Així, segons la informació facilitada per la Diputació, la carretera romandrà tallada des del 22 d’abril fins al 25 de juliol, data en què es preveu que finalitzin els treballs. El tall serà permanent, les 24 hores del dia.

 

Dates i detalls de l’obra

  • Data d’inici dels treballs: 22/04/2025
  • Data prevista de finalització dels treballs: 25/07/2025
  • Horari del tall: 24 h.
  • Afectació a la carretera: Del pk 2+000 al 2+300.

tall TV2034 Torrent Caus_page-0001

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
El mapa que indica els canvis de circulació a Andorra la Vella.

Canvis en la circulació de la rotonda de l’Olivera d’Andorra la Vella

Notícia següent
El llac de Manhera, a la Vall d'Aran

El preciós punt de Catalunya escollit com a ‘Millor Destí Natural d’Espanya’ del National Geographic

Notícies relacionades