Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Tres menors apallissen un jove, causant-li dues costelles trencades i un pulmó perforat

Avatar photo
La víctima, de 21 anys, es va veure sorpresa pels tres nois, de 16, que el van rodejar per després atacar-lo

La Guàrdia Civil ha detingut tres menors com a presumptes autors de l’agressió a un jove de 21 anys, que va haver de ser operat d’urgència per una perforació al pulmó. Els fets han tingut lloc a Inca, municipi de Mallorca.

La matinada del passat dissabte, 28 de setembre, la víctima es dirigia a peu al seu domicili. De sobte, dos joves el van interceptar per darrere, mentre que un altre li va barrar el pas per davant.

Els tres menors van començar a amenaçar-lo, fins que un d’ells li va donar un cop de puny que el va fer caure a terra. En aquell moment, els van agredir amb diversos cops i puntades de peu.

Un testimoni va advertir els fets, trucant ràpidament a Emergències. Els nois es van veure descoberts i van fugir del lloc de l’agressió. La víctima va ser assistida pels serveis sanitaris i traslladada a l’hospital, on se li va practicar la cirurgia.

Agents de la Guàrdia Civil van aconseguir identificar els agressors, que es van presentar voluntàriament a la comissaria per admetre els fets. Es va procedir a la seva detenció, informant del succés a la Fiscalia de Menors.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El conseller d’Unió Europea i Acció Exterior, Jaume Duch, visita Cervera

Notícia següent
firaanimaltortosa

A punt la I Fira de Benestar animal a Tortosa

Notícies relacionades